Maso Here hledá Head of Marketing
Head of Masožravý Marketing
Jsme jednička v prémiovém sušeném mase, máme vlastní výrobu, prodejnu, nadšené zákazníky, ale v marketingu ještě nejedeme na plný plyn. Budeš mít volnost a plnou podporu v dalším rozvoji brandu, dostaneš prostor rozjíždět nové marketingové koncepty. Společně se staneme noční můrou všech veganů.
Kdo jsme a co děláme
Když se řekne „Sušený maso”, musí lidem naskočit „Maso Here”. Naším cílem není soupeřit s jerky na benzinové pumpě. Cílíme na lidi, kteří hledají kvalitu, příběh, kteří se zajímají, z čeho maso je, jak je kořeněný, jak ho párovat s pivem nebo jak si ho zkusit vyudit doma.
✍️ Nechceme se moc přechválit, ale v mase jsme jednička. Píšou to v recenzi 🙂
Nejlepší sušené maso na trhu 2023 - Recenze a test jerky
Sušené maso je mezi cvičícími lidmi velmi oblíbená pochoutka obsahující obrovské množství bílkovin a jen minimum kalorií...
https://www.svetfitness.cz/nejlepsi-jerky/Podívej se na náš příběh a nebo mrkni na blog a sekci O nás na webu.
✍️ Rozhovor s Jakubem na webu Mladý podnikatel.
Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing
Už před nikým nezavírám oči, říká Jakub Plas a popisuje rozjezd svého byznysu.
https://mladypodnikatel.cz/jakub-plas-rozjezd-vyroby-a-e-shopu...✍️ Mrkni sem, ať víš, kdo je dneska v našem masožravém týmu.
Náš tým
Hlavní masožravec Ondra se do sušeného masa zamiloval v Jihoafrické republice, kde se suší hlavně biltong. Tamní recepturu ...
https://www.masohere.cz/nas-tym/Jak děláme marketing
Náš marketing je dnes klasika, kterou najdeš u všech podobných firem v oboru – blog, videa, Facebook, Instagram. Podívej se na naše sítě:
🔗 Naše sociální sítě
instagram.com/masoherefacebook.com/masohere
youtube.com/@MasoHere
tiktok.com/@masohere
masohere.cz/blog
Sami ale víme, že z hlediska brandu máme rezervy. Potřebujeme se dostat na vyšší úroveň, udělat značku víc prémiovou, promyšlenou a vyladěnou. A proto hledáme profíka – tebe!
Na maso se dá nabalit spousta kampaní, limitovaných edicí, doplňkových produktů, partnershipů (craft beers, koření apod.), loyalty program, subscription, offline eventy. Je toho mraky, a pokud tě baví niche food značky, tak se můžeš parádně vyřádit.
Tohle jsou věci, které se chystáme vyzkoušet:
- Amazon, registraci máme hotovou, tak jen začít prodávat
- Rozvinout e-shop www.masohere.com
- Limitované edice sušeneho masa (crazy druhy nebo kolaborace s nějakým známým brandem – např. maso marinované v METAXE)
- Jsme stále jediní v Evropě, kdo prodáva DIY ingredience na výrobu sušeného masa
- Workshopy výroby sušeného masa (offline, tak i restart našeho YouTube channelu)
- SaaS model
- Import masa z USA (jerky), Afriky (biltong)
- Velkoobchod (hlavně private label model)
- Jakub píše knihu o sušeném mase (historie druhů z celého světa + recept)
P.S. Prošli jsme si samozřejmě i spoustou fuck upů i slepých uliček.
🚀🚀 From Losing 300k in FB Ads to 3x YoY Growth - Maso Here
The story of two Czech brothers who after “wasting” more than CZK 300 thousand in Facebook Ads decided to close their business and sell...
https://www.youtube.com/live/sUax7y9KGYsKoho hledáme
Ondra se stará o výrobu a Jakub se potřebuje soustředit na chod firmy – dodavatele, finance, velkoobchod, kamenný obchod a podobně. Hledáme třetího do managementu, který bude řídit kompletní marketing a podporu prodeje. K tomu je třeba:
- Seniorní zkušenost s marketingem – můžeš pracovat úplně samostatně a rozumíš všem hlavním oblastem marketingu.
- Máš vizi a taky čuch na brand, umíš posunout marketing na vyšší level, abychom víc působili jako prémiová značka.
- Myslíš businessově – umíš propojit marketing a produkty, ale zároveň vidíš, kde je profit, co se vyplatí a co ne.
- Inspiruješ se v zahraničí. Co si budeme povídat, na západě jsou v tom dál. Nás třeba baví skotský BrewDog.
- Budeš koordinovat stávající freelancery a postupně si vybuduješ tým. Ale nevadí ti „házet lopatou” a některé oblasti odpracovat sám(a) – natočit video, napsat článek nebo navrhnout landing page.
Ideální profil:
- Máš za sebou relevantní zkušenost z podobné firmy - vlastní produkt, online i offline prodej, promyšlený brand a ideálně z food oblasti.
- Musíš mít rád(a) maso. Bez toho to prostě nejde dělat 🥩
💪 Vize a cíle
Sušené maso je a bude “smart snack” 21. století. Je to produkt, ktrému v dnešní době už rozumí většina Evropy. My chceme z Maso Here udělat brand, který sušené maso propojuje s dalšími food oblastmi.
Na rozdíl od většiny výrobců sušeného maso jsme překročili svůj regionální stín, máme zákaznickou bázi po celé republice a teď chceme hrát první ligu i v Evropě. Chceme být RedBull sušeného masa.
Kluci V Akci: Salát z podzimní zeleniny se sušeným masem
Zábavný receptář pro domácí kuchaře i zkušené labužníky.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10084897100-kluci-v-akci/1137-recepty/12008-salat...Krátkodobý cíl
Upevnit naše základy na domácím trhu. Z hlediska potenciálu pořád nejsme na maximu. Některé marketingové kanály jsme ještě nezkusili a jiné je možné dělat lépe. Maso Here musí být v česku synonymem prémiového sušeného masa.
Dlouhodobý cíl
Rozkoukáváme se v Evropě. Zatím jenom skrz velkoobchod. Ale potenciál je obrovský i v maloobchodu. Máme produkt, kterému sedí online business. Máme uniktání výrobky, které v Evropě nikdo jiný nedělá. Teď musíme najít cestu, jak je dostat k lidem.
💰 Finance
- Naše představa je fix na úrovni 70 tisíc měsíčně a k tomu bonus podle prodejů – ten si nastavíme společně. Je jesné, že pokud zvedneš prodej o desítky procent, tak musíš mít férový podíl na úspěchu a poznat to v peněžence.
- Budeš super důležitý člověk ve firmě, a pokud nám spolupráce bude klapat, dáme ti podíl. Nebude to hned, ale nastavíme si růstové cíle a při jejich splnění se bude postupně uvolňovat část podílu (podobně jako vesting zaměstnaneckých akcií).
- A samozřejmě masa, kolik sníš…
✅ Výběrko
- Nejprve si spolu dáme call na 20 minut, ať si ověříme základní fakta, zkušenosti a očekávání.
- Poprosíme tě poslat nám reference na pár projektů, které jsi dělal(a). Základní popis, cíle a jak se projekt realizoval.
- Následovat bude přibližně 1,5 hod. call nebo raději osobní schůzka s Jakubem (co-founder). Pobavíte se víc do detailů o tvých zkušenostech, motivaci, a co by tě u nás čekalo. Podíváme se spolu do marketingových „střev” firmy.
- Domácí úkol – poprosíme tě vypracovat marketingovou případovku, na kterou se pak společně podíváme. Bude to pár hodin práce, ale dáme ti k tomu třeba sušenou antilopu, ať se ti líp pracuje.
- Překvapení na závěr – vyzkoušíš si práci na prodejně. Budeš s námi jedno odpoledne na prodejně v Praze na Strossmayeráku. Je to nejlepší způsob, jak navnímat business a zákazníky.
Tak co? Zaujala tě tato práce? Chceš se stát Head of Marketing v masožravém startupu?
Pošli nám základní info o sobě, těšíme se na tebe!